joi, 1 noiembrie 2007

EU RO Caravana proiect CONSILIUL TINERETULUI DIN ROMANIA continua:

CINE ? EU – RO Caravana , campanie de informare si mobilizare a tinerilor pentru un vot responsabil CE ? Campanie de informare adresata tinerilor cu varsta cuprinsa intre 16 – 25 de ani. Campania doreste sa informeze tinerii despre rolul si functiile parlamentarului si Parlamentului European

UNDE ? La nivel national in 16 orase :

AM FOST : Ramnicu Valcea, Targoviste, Ploiesti, Sinaia, Sibiu, Alba Iulia, Cluj Napoca, Baia Mare, Oradea, Timisoara

VOM MERGE: Petrosani, Craiova, Botosani, Iasi, Constanta, Bucuresti.

CAND ? 15 octombrie - 22 noiembrie 2007

CUM ? Prin organizarea unui punct de informare central in fiecare oras, o urna informativa pentru tineri si formativa pentru viitorii europarlamentari romani.

Prin organizarea a 3 seminarii de informare pentru fiecare oras, seminarii la care vor participa europarlamentari. Prin amplasarea unei urne ca punct central de informare in fiecare oras.

DE CE? Pentru ca informarea e esentiala pentru exercitarea unui vot in cunostinta de cauza.

pentru detalii www.ctr.ro
www.eurocaravana.blogspot.com

2 comentarii:

Alexandra Oanca spunea...

Buna! Imi puteti spune cand mai ajungeti in Bucuresti? Multumesc.

EU RO Caravana, Consiliul Tineretului din Romania spunea...

EU-RO Caravana isi va face analiza finala pe 21 si 22 noiembrie la Bucuresti, la Palatul Parlamentului;
dar vom reveni cu anunt oficial;

sper ca e ok ;