luni, 12 noiembrie 2007

CE ADUC EU IN EUROPA ?

CE ADUC EU IN EUROPA?
Un zambet? O emotie? O pata de culoare? O semnatura pe un zid… sau poate o urma pe nisip?
Noi credem ca oricare dintre voi poate aduce ceva in Europa!

Arata tuturor ce ai adus tu! Cum? Trimitand pozele tale (maxim 3!) pe adresa eurocaravana@gmail.com, cu subiectul “expozitie foto”, insotite de numele tau si un titlu sugestiv pentru fiecare poza trimisa, pana la data de 13 noiembrie.
Pozele selectate vor fi expuse in perioada 15 – 21 noiembrie in Club A si in data de 22 noiembrie in holul Camerei Deputatilor, in cadrul proiectului EU RO Caravana – desfasurat pentru informarea si responsabilizarea tinerilor in privinta alegerilor Euro Parlamentare.

Cele mai sugestive 3 poze vor aparea in Brosura EU RO Caravanei si vor fi premiate de catre Consiliul Tineretului din Romania.

Asteptam sa ne impresionezi!


EU RO Caravana este un proiect al CTR – “Consiliului Tineretului din Romania”. Expozitia "Ce aduc eu in Europa?" este organizata in parteneriat cu AEGEE Bucuresti – “Asociatia Studentilor Europeni”.

Niciun comentariu: