miercuri, 21 noiembrie 2007

la final de EU-RO Caravana


Acest post il scriu doar in numele meu ... mai este putin si proiectul a ajuns la final; maine se vor prezenta datele din cercetarea realizata de cele 2 "socioloage " ale campaniei;
o sa ne intrebam daca am realizat obiectivele propuse la inceput; o sa ne amintim din expozitia Caravanei cum a fost in Baia Mare, Iasi, Timisoara si asa mai departe ...

Din buletinele de vot care mi-au picat in mana spre analizare - am constatat ca toata lumea ar vrea un singur lucru : sa fie mai bine; tinerii au cerut job-uri, burse; oamenii, cu o experienta de viata ceva mai bogata, au cerut salarii mai mari, corectitudine si o imagine imbunatatita si proaspata a Romaniei, batranii au cerut toate cele de mai sus . . . pentru nepoti :P ;

Am cunoscut oameni; studenti - care stiu ce vor, care pot sa negocieze cu o firma de publicitate, cu un consiliu local si cu un presedinte al Parlamentului European;

Intr-o campanie de vreo doua luni am imbinat activitati care de obicei se exerseaza vreo 3-4 ani de facultate si toata viata la serviciu : teambuilding, munca in echipa (cu oameni pe care nu ii cunosteai inainte), coordonare, deadline-uri, constientizare a prioritatilor (toata lumea mai avea in plus cursuri, seminarii, job) . . . si chiar nu sunt doar cuvinte;

Si ce este mai important am intalnit in si cu EU-RO Caravana oameni care vor sa schimbe ceva, care nu se multumesc cu frazele stereotipice "asa este in Romania" pe care sunt sigura ca le cunoasteti si voi. Si poate asta ar trebui sa responzabilizam pe viitor : implicarea, voluntariatul, optimismul si atitudinea pozitiva. Si iar ma repet, cei usor pesimisti ca si mine probabil intelegeti mai bine ce vreau sa spun.

in final ... imi doresc sa mai auziti de noi : prin campanii de responsabilizare, universitati, blog-uri si albume foto ... si de ce nu .... in Parlamentul European ;)

-Diana

Niciun comentariu: