duminică, 7 octombrie 2007

O zi din caravana

ORA 11.00: Lansarea EU – RO Caravanei in orasul gazda.
Lansarea EU –RO Caravanei are loc in prezenta coordonatorului de proiect, a primarului si a coordonatoruluilocal din fiecare localitate gazda. Lansarea propriu – zisa a EU – RO urnei se relizeaza prin depunerea unui prim buletin de vot de catre reprezentantii locali.

ORA 12.00 – deplasarea echipei in piata centrala unde este amplasat cortul informativ al EU – RO Caravanei cu EU – RO Urna. In acest punct se distribuie materiale informative despre Parlamentul European si europarlamentari si se colecteaza EU – RO Buletinele. EU – RO Buletinele sunt buletine de vot pe care tinerii isi vor nota asteptarile de la viitorii europarlamentari romani.

ORA 15.00 – Workshop-uri:
1. Rolul Parlamentului European
Contributia Romaniei in Parlamentul European
Cum pot sa devin parlamentar european?

Urna ramane in zona centrala timp de o zi sau doua, in functie de programul strabilit pentru fiecare oras.

Niciun comentariu: