miercuri, 10 octombrie 2007

Hans Pottering, Luni, 15 octombrie in Bucuresti !

HAI să – l întâlneşti pe preşedintele Parlamentului European, Hans Gert Pöttering ! Hai să afli cum îţi influenţează viitorul europarlamentarii români !

HAI luni, la ora 16 : 30, în AULA BIBLIOTECII CENTRALE UNIVERSITARE (BCU - Calea Victoriei 88, colţ cu str. Boteanu 1), pentru lansarea EU – RO Caravanei !

EU – RO Caravana, campanie de informare şi mobilizare a tinerilor pentru un vot responsabil.

EU-RO Caravana este un proiect naţional de informare şi mobilizare a tinerilor cu privire la exercitarea unui vot responsabil la alegerile pentru Parlamentul European din data de 25 noiembrie 2007. Evenimentul se desfăşoară în perioada 15 octombrie - 22 noiembrie 2007, în 16 oraşe din România, după un format standard: eveniment de lansare, urmat de eveniment public în aer liber şi de ateliere de lucru pe teme europene cu organizaţiile teritoriale pentru tineri.


www.eurocaravana.blogspot.com

www.ctr.ro

www.europarl.europa.eu/bucuresti

www.e-tineret.ro

www.generation-europe.eu.com


Niciun comentariu: