marți, 9 octombrie 2007

EU – RO Caravana îşi începe traseul în Bucureşti

EU – RO Caravana îşi începe traseul în Bucureşti.

Pe 16 octombrie, la ora 11, EU – RO Caravana staţionează în Piaţa Universităţii, La Fântâni. EU – RO Caraveniştii şi Adriean Videanu te aşteaptă ca să te ajute să înţelegi pentru ce urmează să votam.

De la ora 15, până la ora 17, la ASE, organizăm 3 seminarii informative pentru cei care vor să ştie mai mult. Temele sunt:

  • Rolul Parlamentarului European
  • Contribuţia parlamentarilor români în Parlamentul European
  • Cum pot să ajung Parlamentar European?

Hélène Lanvert, şeful Biroului de Informare al Parlamentului European în România, participă ca invitat special la cele trei seminarii.

Află ce FACE în numele tău

Campanie de informare şi mobilizare a tinerilor pentru un vot responsabil

www.eurocaravana.blogspot.com

www.ctr.ro

www.europarl.europa.eu/bucuresti

www.e-tineret.ro

www.generation-europe.eu.com

Niciun comentariu: